1. Անհատական TV-ով կամ էլեկտրոնային բացիկի տեսքով ներկայացրո՛ւ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան տոնը ձեր ընտանիքում: Դա կարող է ներառել նաև ամանորյա ինքնատիպ կենացներ, բարեմաղթանքներ, ընտանեկան, արձակուրդային ուրախ պատմություններ: Տեղադրի՛ր բլոգումդ

Նախ դեկտեմերի 31-ին մենք զարրդարեցինք ամանորյա տոնածառը: Հետո պատրաստեցինք ամանորյա ուտեստներ՝ հայկակսսն ավանդական տոլմա, կիևյան կոտլետ, ձուկ և  աղցաններ: Ես ամանորյա գիշերը երազանք պահեցի ունենալ դրոն:   ես  նույնպես կենաց ասացի և մաղթեցի, որ բոլորը լինեն առողջ և երջանիկ : Ընտանեկան արձակուդներին ես հանգստացա տանը :

  1. «Ձմեռային ընթերցարան«-ից ընտրի՛ր ստեղծագործություններ, կարդա՛, բլոգումդ ներկայացրո՛ւ՝
  • Ո՞ր ստեղծագործություններն ես կարդացել (վերնագիրը, հեղինակի անունը):

Սուրբ ծննդյան գիշերը Չարլի Չապլինի գրած նամակը դստերը` Ջերալդինային

  • Քեզ դուր եկած հետաքրքիր հատվածները կամ արտահա
    երը:

ես ավելի քան քառասուն տարի ծիծաղեցրել եմ մարդկանց: Բայց ես ավելի լաց եմ եղել, քան նրանք ծիծաղել են:

Ես չեմ եղել հրեշտակ, բայց որքան կարողացել եմ` ձգտել եմ լինել մարդ:

Մի վաճառիր սիրտդ ոսկով ու զարդարանքներով, գիտցիր, որ ամենամեծ ադամանդը արևն է:

  • Ի՞նչ սովորեցիր կարդացածդ ստեղծագործություններից

սովորեցի, Որ կյանաքում գլխավորը փողը չէ, այլ մարդկային արժանիքները: Սովորեցի, որ պետք է ձգտել լինել լավ մարդ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով